Alla inlägg den 8 mars 2011

Av MimiBoo - 8 mars 2011 23:00

Ibland vill jag

ta en svart tuschpenna 

och

kladda lite i ansiktet på vackra människor.


Ibland vill jag

ta en svart tuschpenna

och

kladda lite i ansiktet på rika människor.


Om andra människor är tillåtna att leva ett lyckligt liv

varför är inte jag det?

Varför valde Gud att hata mig? Varför? Därför. 


Ett steg i taget, en dag i taget. Jag går framått. Ingen trodde på mig, ingen stöttade mig. Skratta bäst som skratta sist. Det finns ingenting en person inte kan köpa för pengar. Jag är ett steg närmare mitt mål, att bli rik som ett troll. Då kan jag köpa vad jag vill, åka vart jag vill, göra vad jag vill. Pengar<3
 

När jag är rik

så får du 

ta en svart tuschpenna 

och

kladda lite i ansiktet på mig.


Men det är så mitt liv måste sluta, allt eller inget. Tack vare våra superduktiga politiker så är människor utan pengar nollor, och jag tänker inte vara en nolla. 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards