Direktlänk till inlägg 18 april 2011

För lite sömn

Av MimiBoo - 18 april 2011 12:30

Har sovit lite drygt 3 timmar i natt....oh wow. Huvudet känns lite segt och ögonen lite trötta men för övrigt är allt på topp. Borde egentligen gå och lägga mig men jag är så rädd att förvärra min dygnsrytm mer än jag redan lyckats göra. :/ Förstår inte riktigt hur allt ska gå till. Jag har så mycket att göra men så lite tid. Tyvärr är jag inte den slags person som kan planera så när huvudet är dumt får kroppen lida. Dock så är det påsklov nästa vecka så då blir det att ta igen sig!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av MimiBoo - 28 april 2011 21:00

Yus yus, fick ett antal frågor till frågestunden så jag tar väk mig an dem. :D   Vad för slags musik lyssnar du på? Mest rock/pop/metal. Jag gillar jpop/jrock (Japansk pop/rock) kpop/krock (koreansk pop/rock) och engelsk pop/rock. Dessutom har ...

Av MimiBoo - 6 april 2011 22:02


    ATTENTION Har du ett MSPP TCG (eller Malevolent Sentient Poogle Plushie TCG för att vara exakt) så snälla, kan du tänka dig att låna ut den till mig? Jag skulle verkligen vilja ha avataren man får då man kollar i sitt inventory och har jus...

Av MimiBoo - 2 april 2011 21:14

Det här börjar gå över styr, hur kan jag älska en person jag aldrig träffat? Ohwow.    Happened face to face online though it took a whileYoung and disconnected, just out to kill some timeNothing R-rated first, then something happenedthat defied ...

Av MimiBoo - 1 april 2011 23:48

Life's no ordeal if you come to terms, Reject the system dictating the norms.   From dehumanization to arms production,To hasten the nation towards its destructionPower is power, the law of the land,Those living for death will die by their own...

Av MimiBoo - 31 mars 2011 19:02

Skakar, skakar, skakar. Varje gång min pappa kommer hem onykter och mamma börjar gräla så tar de alltid upp händelser från sitt förslutna och grälar om det. Vid varje bråk får jag veta nya saker om mina föräldrar, saker som vi kan se i filmer och tän...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards