Direktlänk till inlägg 30 mars 2011

Anons.

Av MimiBoo - 30 mars 2011 15:47

I brist på bättre saker att göra så funderade jag igår på vad jag ska kalla er, mina läsare, för. RWJ kallar sina följare för Forum och LIAT kallar sina för Campers så hmm...jag tror jag ska kalla er Anons, eftersom jag själv är anonym så är det inte mer än rättvist att ni också ska få vara det om ni vill.


Wazzup Anon, hur har din dag varit?

Själv så har jag haft en sådan där dag då man bestämmer sig för att ta tag i sina problem. Jag har pga. sjukdom legat efter i vissa ämnen och jobbat mig frammått varje dag men idag så kände jag att fan, kanske dags att göra klart allt? And guess what I did. <3 Klar med allt, känns jäkligt skönt. Inte nog med det så har jag även lyckats städa mitt rum och duscha. På tal om duscha, det är något jag är riktigt dålig på. Jag kanske duschar...en gång i veckan? Det brukar liksom inte bli mer än så. Mina vänner duschar 4-5 gånger i veckan, vet inte om det är så mycket en vanlig svensk medborgare brukar duscha eller om det beror på att mina kompisar är fjortisar...dunno.


Min dag har varit toppen och jag hoppas att den förblir så. Hoppas även att din dag blir lika lyckad som min! =)


~mimiboo

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av MimiBoo - 28 april 2011 21:00

Yus yus, fick ett antal frågor till frågestunden så jag tar väk mig an dem. :D   Vad för slags musik lyssnar du på? Mest rock/pop/metal. Jag gillar jpop/jrock (Japansk pop/rock) kpop/krock (koreansk pop/rock) och engelsk pop/rock. Dessutom har ...

Av MimiBoo - 18 april 2011 12:30

Har sovit lite drygt 3 timmar i natt....oh wow. Huvudet känns lite segt och ögonen lite trötta men för övrigt är allt på topp. Borde egentligen gå och lägga mig men jag är så rädd att förvärra min dygnsrytm mer än jag redan lyckats göra. :/ Förstår i...

Av MimiBoo - 6 april 2011 22:02


    ATTENTION Har du ett MSPP TCG (eller Malevolent Sentient Poogle Plushie TCG för att vara exakt) så snälla, kan du tänka dig att låna ut den till mig? Jag skulle verkligen vilja ha avataren man får då man kollar i sitt inventory och har jus...

Av MimiBoo - 2 april 2011 21:14

Det här börjar gå över styr, hur kan jag älska en person jag aldrig träffat? Ohwow.    Happened face to face online though it took a whileYoung and disconnected, just out to kill some timeNothing R-rated first, then something happenedthat defied ...

Av MimiBoo - 1 april 2011 23:48

Life's no ordeal if you come to terms, Reject the system dictating the norms.   From dehumanization to arms production,To hasten the nation towards its destructionPower is power, the law of the land,Those living for death will die by their own...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards